.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابراهیمی:حماسه سوم خرداد هنوز نیازمند بازخوانی وتبیین است

 شمال نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت:سوم خرداد برای همیشه تاریخ پرافتخار ایران اسلامی و نماد عزت و شرف این ملت بزرگ است که بنا به عظمت و شکوه آن حضرت امام خمینی (ره) آن را لطف الهی نامیدند.

حجت الاسلام دکترعباسعلی ابراهیمی صبح امروز در نشست هفتگی درسهایی از قران این اداره کل گفت:ایران اسلامی در حماسه سوم خرداد همه معادلات جنگ تحمیلی را به نفع خود تغییر داد و باعث شد نظام اسلامی در مسیر اقتدار گام بردارد.
وی افزود:رزمندگان اسلام با حماسه‌آفرینی خود به جهانیان نشان دادند که فتح خرمشهر فتح خاک نبود، بلکه فتح ارزشهای ناب اسلامی و اعتقادی بود.
ابراهیمی اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر از روزهایی است که نه تنها برای ایرانیان بلکه برای همه کسانی که در جایگاه حق ایستاده و با باطل مبارزه می‌کنند تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود.
وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: آزادسازی خرمشهر توسط رزمندگان برای صدام غیر قابل باور بود و برای همین صدام خطاب به رزمندگان ایران اظهار کرد که چنانچه بتوانند خرمشهر را آزاد کنند، کلید بصره را به آنان می‌دهد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تبیین حماسه فتح خرمشهر و دلاورمردی های ایثارگران در دوران دفاع مقدس  رابرای نسل جوان ضروری خواند و افزود: ابعاد و زوایای این فتح الفتوح جاودانه، به گونه‌ای است که با گذشت حدود سه دهه از فتح خرمشهر ملت ما – بویژه نسل جوان و آینده‌ساز کشور – هنوز نیازمند بازخوانی، و تبیین ماهیت و زوایای پنهان این حماسه‌ عظیم ‌است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.179 seconds.